همدان؛

کاراته کاهای همدان در مسابقات بین المللی درخشیدند

در سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها نونهالان کارته کا شهرداری همدان خوش درخشیدند.

کاراته کاهای شهرداری همدان در مسابقات بین المللی جام وحدت درخشیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها با حضور 12 تیم خارجی و 31 تیم داخلی در کرمانشاه برگزار شد.

مسابقات بین المللی کاراته بانوان جام دوستی ملتها که با حضور كشورهای، ايران ،ايتاليا،آذربايجان ،عراق ،صربستان ،سيراليون ،چچن،روسيه ،سوئيس، نپال و پاكستان در کرمانشاه برگزار شد با درخشش نونهالان باشگاه شاهد شهرداری همراه بود.

در این مسابقات تیم شهرداری همدان در بخش کومیته نونهالان و با مربیگری مریم عسگری توانست به چهار مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز دست یابد.

در این رقابتها در رده نونهالان ثمین مولایی در وزن ۴۰ کیلوگرم، شیوا اسکندرلو در وزن ۳۵ کیلوگرم، محدثه بهرامی در وزن ۳۰ کیلوگرم و نرگس غلامی در وزن مثبت ۳۴ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شدند و فاطمه نظری در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین زهرا مدرسی در وزن مثبت ۴۵ کیلوگرم و حدیث کاکاخانی در وزن ۴۵ کیلو گرم صاحب مدال برنز شدند.

گفتنی است در این رقابت ها نزدیک به یک هزار و 300 ورزشکار داخلی و خارجی شرکت داشتند که 700 نفر آن ها را آقایان و 600 نفر را نیز بانوان تشکیل می دادند.

انتهای پیام/ د

سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.