اصفهان؛

دستگیری 50 مجرم از 5 باند بزرگ سرقت در اصفهان

در راستای برخورد با سارقان حرفه‌ای نیروی انتظامی استان اصفهان تعداد 50 مجرم از 5 باند بزرگ سرقت را دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد 50 نفر از یک باند سرقت در اصفهان دستگیر شدند که از این تعداد 24 نفر از محکومیت غایب فراری بودند.

سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: 26 نفر فرد دیگری که دستگیر شده‌اند، افرادی بودند که دست به سرقت، تجاوز جعل مدارک می‌زدند؛ در این عملیات یک باند سرقت مسلحانه بانک منهدم و مقادیری سلاح‌های تقلبی کشف شد.

وی با بیان اینکه حدود 10 تا 15 روز پیش این سرقت مسلحانه از بانک صورت گرفته بود، تصریح کرد: هم‌چنین انهدام دو باند سرقت تحت پوشش مأمور در این عملیات انجام شد.

آقاخانی  تأکید کرد: هم‌چنین انهدام باند سرقت منزل و کشف اموال مسروقه و مدارک جعل شده، کشف انواع سلاح سرد از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان اصفهان در این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: یکی از باندهای بزرگ کالای قاچاق دو ساعت پیش در حاشیه این عملیات نیروی انتظامی، شناسایی و منهدم شد که در این مسیر نیروی انتظامی عملیات دقیقی را با رسیدن به هدف مورد نظر خود پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه عملیات انهدام باندهای بزرگ مجرمان در استان ادامه دارد، گفت: امیدواریم امسال بتوانیم دغدغه مردم را در بحث کانون‌های جرم به نوعی برطرف کنیم، مطمئناً باید دستگیری این باند بزرگ سرقت پیامی برای کسانی باشد که نیت سو و فعالیت‌های مجرمانه دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.