در تیراندازی های بیست ساعت گذشته در نقاط مختلف آمریکا شانزده نفر کشته و چهل و پنج نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، در تیراندازی در پیتزبورگ در پنسیلوانیا یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی دو زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر پریس در کنتاکی سه نفر زخمی شدند.

در هفت فقره تیراندازی جداگانه در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی دو نفر کشته و شش نفر زخمی شدند؛ تیراندازی در شهر فیلادفیا در ایالت پنسیلوانیا یک کشته برجاگذاشت؛ در تیراندازی در شهر ممفیس در تنسی یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی یک زخمی برجا گذاشت؛ در تیراندازی در شهر فیلادفیا در پنسیلوانیا یک نفر زخمی شد؛ تیراندازی در شهر انگلوود در ایلینوی یک زخمی برجاگذاشت؛ در تیراندازی در شهر ریچموند در ویرجینیا دو نفر زخمی شدند؛ تیراندازی در شهر جکسون ویل در فلوریدا دو زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر کیلین در تگزاس یک نفر کشته شد؛ تیراندازی در شهر سیراکوز در ایالت نیویورک یک زخمی برجاگذاشت؛در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی یک نفر زخمی شد؛ تیراندازی در شهر کلمبیا در میسوری یک کشته و دو زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر پترسون در نیوجرسی دو نفر زخمی شدند؛ تیراندازی در شهر شارلوت در کارولینای شمالی دو زخمی برجاگذاشت؛در تیراندازی در شهر ویچیتا در کانزاس یک نفر زخمی شد؛تیراندازی در شهر برلینگتون در کارولینای شمالی دو زخمی برجاگذاشت؛ در تیراندازی در شهر تالسون در آریزونا دو نفر زخمی شدند.

تیراندازی در شهر کانزاس سیتی در میسوری سه زخمی برجاگذاشت؛ در تیراندازی در شهر گراند رپیدز در میشیگان یک نفر کشته شد؛ تیراندازی در شهر آتلانتا در جورجیا یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت؛ در تیراندازی در شهر فلورانس در کارولینای جنوبی یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر اری در پنسیلوانیا یک زخمی برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر فیلادلفیا در پنسیلوانیا دو نفر کشته شدند. تیراندازی در شهر پیتسبورگ در پنسیلوانیا یک کشته برجاگذاشت؛در تیراندازی در شهر دکاتور در تگزاس دو نفر زخمی شدند.

تیراندازی در شهر فیلادلفیا در پنسیلوانیا یک زخمی برجاگذاشت؛ در تیراندازی در شهر هیوستون در تگزاس یک نفر کشته شد؛ تیراندازی در شهر آرکاتا در کالیفرنیا یک زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر فیلادلفیا در پنسیلوانیا دو نفر زخمی شدند؛ تیراندازی در شهر چرچ پوئینت در لوئیزیانا یک کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر تامپا در فلوریدا یک نفر کشته شد؛ تیراندازی در شهر سینسیناتی در اوهایو دو زخمی برجاگذاشت و در تیراندازی در شهر ساوانا در جورجیا یک نفر زخمی شد.

 
انتهای پیام/  

تیراندازی های آمریکا 61 کشته و زخمی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار