آئین اختتامیه اولین جشنواره ادبی «شاه بیت» با موضوع ائمه اطهار(ع)

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختران، آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره ادبی «شاه بیت» برگزار می‌شود. را

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش؛ فرهنگسرای سرو در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیه، آئین اختتامیه اولین جشنواره ادبی «شاه بیت»  با هدف گردآوری آثار و شعرهای ادبی شاعران و نویسندگان با موضوع چهارده معصوم علیه‌السلام در روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه ساعت 18 در فرهنگسرای سرو برگزار می‌‌شود.

در این مراسم که با حضور محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، صابر قدیمی و جمعی از شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات برگزار می‌شود، از نفرات برتر جشنواره در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال تقدیر شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به ایشان اهدا می‌گردد.

گفتنی است؛ جشنواره ادبی شاه بیت، با آغاز ماه مبارک رمضان در سه بخش شعر کلاسیک، شعر آزاد و متن کوتاه در دو رده سنی 12 تا 15 سال و 16 سال به بالا برگزار شد و تعداد 1100 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه می‌توانند به نشانی تهران ، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

اولین جشنواره ادبی شاه‌بیت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار