سام درخشانی و همسرش

در این گزارش بیوگرافی کوتاهی از سام درخشانی و همسرش را بخوانید.

سام درخشانیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همه جای دنیا دانستن زندگی شخصی هنرمندان و ورزشکاران برای مردم هیجان‌انگیز است. علاقه‌مندان به افراد مشهور دنبال به دست آوردن تازه‌ترین اخبار و اطلاعات از زندگی حرفه‌ای و شخصی آن‌ها هستند. در کشور ما هم خیلی از نوجوانان و جوانان اخبار مربوط به هنرمندان به خصوص بازیگران را پیگیری می‌کنند. برای آن‌ها جذاب است که بدانند هنرمند مورد علاقه‌شان، چه غذایی دوست دارد، چه شغلی دارد، چه ورزشی می‌کند، مجرد است یا متأهل، همسرش چه کسی است و ... .

به همین بهانه گزارش کوتاهی را درباره بیوگرافی سام درخشانی آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

 

سام درخشانی زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان دوره بازیگری گذرانده‌ است و با مجموعه «شب زدگان» به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن در مجموعه‌های بهشت آبی، همسفر، خانه پدری، دلباخته، سال‌های برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج، دارا و ندار، مجموعه پژمان، رؤیای گنجشک‌ها، آوای باران و همه چیز آنجاست نقش‌آفرینی کرد.

 

سام درخشانی و همسرش 

 

سام درخشانی اخیراً، در کنار ویشکا آسایش و پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی «خوب ، بد ، جلف» حضور داشت.

 

سام درخشانی و همسرش

 

سریال «هشت و نیم دقیقه» او با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. شاید یکی از دلایل آن تیم بازیگران این مجموعه بود که همگی از بازیگران شناخته شده و محبوب هستند.

 

سام درخشانی و همسرش

 

همسر سام درخشانی کیست؟


سام درخشانی یک خواهر به نام «پانته‌آ» و یک برادر به نام «شهریار» دارد و در خرداد ماه ۱۳۹۴ با «عسل امیرپور» ازدواج کرد.

عسل امیرپور به عنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است؛ ولی تحصیلاتش را در رشته نقاشی تا مقطع لیسانس پشت‌ سر گذاشته است.

 

نحوه آشنایی با همسر از زبان سام درخشانی

من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک ‌مهمانی خانوادگی دعوت کرد. در آن ‌مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی خانواده‌‌های ما نیز با هم رفت‌ و‌ آمد کردند و این باعث شناخت بیشتر ما نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر و در نهایت منجر به ازدواج ما شد.

 

سام درخشانی و همسرش

 

عسل امیرپور هم در این باره گفته است: در ابتدا اصلا فکر نمی‌کردم آشنایی من و سام به ازدواج برسد؛ ولی رفته‌ رفته این حس در ما به وجود آمد که می‌توانیم زندگی مشترک را در کنار هم تشکیل بدهیم.

 

سام درخشانی و همسرش

 

سام درخشانی علاقه بسیاری به فرزند دختر دارد. چندی قبل کامبیز دیرباز در برنامه من و شما، از پدر شدن سام درخشانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

سام درخشانی و همسرش

 

سام درخشانی با کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد.

 

 

انتهای پیام/

 

بیوگرافی سام درخشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار