رضا کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تصویربرداری سریال «گمشدگان» تا نیمه مرداد ادامه دارد

کارگردان سریال «گمشدگان» گفت: تلاش می‌کنیم بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری، پخش را شروع کنیم.

رضا کریمی کارگردان سریال «گمشدگان»، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ساخت این سریال گفت:  سریال «گمشدگان» کار سخت و پر لوکیشنی است. پیش از این مرداد ماه را به عنوان زمان پایان فیلمبرداری اعلام کرده بودیم. برای همین تلاش کردیم به این هدف برسیم. خوشبختانه تا اینجا همه چیز خوب و طبق برنامه‌ریزی پیش رفته است.

وی پیرامون ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: تصویربرداری گمشدگان تا نیمه مرداد ماه ادامه دارد.

این کارگردان درباره زمان احتمالی پخش این سریال بیان کرد: تلاش می‌کنیم بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری، پخش سریال گمشدگان را شروع کنیم.

کارگردان سریال «گمشدگان» در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به این اثر خاطرنشان کرد: ترکیب بازیگران تغییری نخواهد کرد. اما هنوز افسانه بایگان جلوی دوربین نرفته است.

کریمی در پایان درباره لزوم ساخت سریال با محوریت مسائل اجتماعی بیان کرد: به نظر من پرداخت به مسائل اجتماعی روز یکی از اصلی‌ترین وظایف تلویزیون است. وقتی ساخت سریال «گمشدگان» به من پیشنهاد شد، بسیار از آن استقبال کردم.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می‌پردازد.

پرویز پورحسینی، پژمان بازغی، فریبا نادری، شقایق فراهانی، رامین ناصر نصیر، پاشا رستمی و بهاران بنی‌احمدی بازیگران این سریال هستند.



انتهای پیام/

 

سریال «گمشدگان» چه زمانی پخش می‌شود؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار