اصفهان؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پرداخت مالیات پیش از موعد با ۷۰۰ نفر در شهرستان نطنز

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نطنز گفت: در سال گذشته با انعقاد تفاهم با ۷۰۰ نفر سود مالیاتی به مالیات آن‌ها قبل از پایان سال پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمت‌الله ترابیان امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نطنز در محل فرمانداری این شهر اظهار کرد: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در هر شهرستان توجه ویژه به شاخص‌هایی است که در این راستا تعریف شده وچنانچه طبق این شاخص‌ها حرکت انجام بگیرد قطعاً می‌توان گفت که اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از این شاخص‌ها گسترش فعالیت بخش خصوصی و کاهش بیکاری و افزایش اشتغال است که ما وظیفه داریم همه شرایط ممکن را برای رونق بخش خصوصی فراهم کنیم وبا اعطای تسهیلات کم‌بهره بر بنگاه‌های اقتصادی خصوصی این شرایط و بستر را فراهم کنیم.

رئیس اداره امور مالیاتی نطنز تصریح کرد: دومین شاخض بحث آگاهی بخشی در جامعه برای بهره‌وری است، حقیقتاً ما جزو کشورهایی هستیم که در بحث مصرف زیاد دارای مشکل هستیم در حالیکه در سایر کشور‌ها این چنین نیست وما باید از امکانات موجود خودمان ‌‌نهایت بهره را ببریم و باید فرهنگ صحیح مصرف کردن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی در خصوص عملکرد اداره امور مالیاتی نطنز و بادرود گفت: بر اساس اصلاحات قانون مالیات‌های مستقیم و اجرای ماده 100 این قانون در سال گذشته تفاهم با 700 نفر منعقد و مالیات خود را قطعی قبل از موعد پرداخت کردند.

ترابیان اضافه کرد: در سال گذشته تعداد هزار و 990 نفر اظهارنامه الکترونیکی تکمیل و ارائه کردند و در خصوص گواهی ماده 186 در سال 85 تعداد 200 پروانه صادر شده است.

وی پرداخت به موقع مالیات توسط همشهریان را موجب رونق اقتصادی، عدالت اجتماعی و ارائه خدمات قلمداد کرده و گفت: بی‌شک این پرداخت‌ها موجب توسعه همه شهرهای کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.