اردبیل؛

راه اندازی اندیشکده فرهنگی- تربیتی در اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با موافقت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اولین اندیشکده فرهنگی تربیتی در استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در همایش معاونان پرورشی و فرهنگی استان های سراسر کشور در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: این اندیشکده به عنوان اتاق فکر در حوزه فرهنگی و تربیتی خواهد بود که راهبردهای عملیاتی در این حوزه را برای آموزش و پرورش استان اردبیل تبیین خواهد کرد.

وی به میزبانی شایسته استان اردبیل در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز اشاره کرد و گفت: ۹۶۰ نفر از دانش آموزان سراسر کشور از ۲۰ تا ۲۸ تیرماه با حضور در این مسابقات به میزبانی استان اردبیل رقابت شایسته ای را انجام داده تا فضای استان اردبیل رنگ و بوی قرآنی بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل این فرصت را در مسیر رشد و بالندگی فرصتی بی نظیر خواند و اضافه کرد: ما با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و مقامات کشوری موفق شدیم این مسابقات را که یک رویداد کم سابقه فرهنگی و قرآنی در اردبیل بود با موفقیت به انجام رسانیم.

ناصری ادامه داد: در شرایطی که آموزش و پرورش با برخی هجمه ها روبروست برگزاری این رویداد تجلی شایسته از تحقق سند تحول بنیادین و عینیت یافتن حیات طیبه بوده است‌.

همایش معاونین پرورشی و فرهنگی استان های سراسر کشور از امروز و در حاشیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور در خانه  معلم اردبیل آغاز شد که تا فردا این همایش ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ح

همایش معاونین پرورشی و فرهنگی استان های سراسر کشور در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.