یزد؛

افتتاح مهدیاس درمصلی احمدآباد اردکان

مهدیاس درمصلی احمدآ باد اردکان باحضورامام جمعه احمد آباد و معاون اجتماعی بهزیستی استان یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام مهدی صابریامام جمعه احمد اباد گفت : آیین راه اندازی این مرکز با قدردانی از تلاش دست اندرکاران این مهد کودک که در روزهای جمعه هر هفته برای نگهداری فرزندان نمازگزاران آمادگی ارائه خدمات به نونهالان نمازگزار می باشد .

حجت الاسلام صابری افزود: این مهد کودک با همکاری اداره بهزیستی و خیرین در محل مصلای نماز این شهر راه اندازی شده و نمازگزاران با سپردن فرزندان خردسال خود به این محل در زمان برگزاری نماز جمعه می توانند با آرامش خاطر به خطبه های نماز جمعه گوش فرا داده و نماز خود را اقامه کنند.

وی اظهار داشت : تمام خدمات ارائه شده به فرزندان خردسال نمازگزاران در این محل رایگان بوده و کارکنان این مهد نیز بصورت افتخاری انجام وظیفه خواهند کرد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان یزدنیز در این آیین هدف از تشکیل آدینه مهدها را توسعه فرهنگ یادگیری در کودکان و تربیت دینی نونهالان و آموزش‌های مذهبی به آنان دانست.

جمال پایه دار افزود : در این طرح پدران و مادران می‌توانند بدون دغدغه کودکان خود را از آغاز ورود به محل برگزاری نماز جمعه، به آدینه مهد سپرده و در پایان وقت نماز فرزندان را تحویل بگیرند .

جمال پایه دار تصریح کرد : اینکه دوران کودکی در شکل‌گیری خلاقیت مهارت و افزایش اجتماع پذیری انسان حیاتی و ارزشمند است و به کارگیری افراد متخصص بهره‌گیری از منابع غنی دینی و استفاده از وسایل کمک آموزشی استراتژی بهزیستی در رشد و تکامل کودکان در مهد کودک‌ها است.

وی افزود : در حال حاضر تعداد 17 مهد با پذیرش بیش از 650 کودک در شهرستان اردکان با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی فعال می باشند.

انتهای پیام/ ی

توسعه فرهنگ یادگیری در کودکان و تربیت دینی نونهالان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار