قزوین؛

آغاز صدور ویزای حجاج

نماینده بعثه مقام معظم رهبری گفت : صدور ویزای حجاج از دیشب آغاز شده است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام قاضی عسگر در همایش بزرگ حج در سالن شهید بابایی قزوین گفت : ویزای حجاج به تدریج صادر می شود و زئران از  نهم مرداد به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

آغاز صدور ویزای حجاج

وی با بیان اینکه حجاج برای تشرف حجاج و انجام مناسک حج نگرانی نباشند تاکید کرد : خدمات سفر فراهم و تجهیزات پزشکی و داروها به عربستان ارسال شده است.

سرپرست حجاج ایرانی افزود : هم اکنون رییس سازمان حج و زیارت برای مرور توافقات به عربستان سعودی سفر کرده است و گفتگوها با مسوولین این کشور ادامه دارد .

حجت الاسلام قاضی عسگر پیش بینی کرد حج امسال با آرامش برگزار شود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری گفت : امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می شوند .

حجت الاسلام قاضی عسگر اضافه کرد : حجاج از ۲۰ ایستگاه هوایی و با پروازهای داخلی هما و خطوط پرواز سعودی سفر خواهند کرد .

وی به زائران توصیه کرد : در فرصت باقیمانده آمادگی جسمانی و روحی خود را بهبود ببخشند و مراقبتهای جسمانی و بهداشتی را مدنظر داشته باشند .

سرپرست حجاج ایرانی افزود : زائران برای افزایش آمادگی علمی ، اطلاعات سفر را به طور جامع از طریق کلاسهای آموزشی ، فضای مجازی و کتاب کسب کنند .

نماینده ولی فقیه در استان هم در این همایش ذکر و یاد خدا ، تقوا و ولایتمداری را از دستاوردهای بزرگ حج برای زائران بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی حج را نشانه شکوه و عظمت اسلام به همه اهل عالم دانست.

وی تاکید کرد : در مناسک حج باید عظمت ، عزت و اقتدار مسلمانان را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

 

برگزاری همایش بزرگ حج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.