کشف اجساد یخ‌زده زوجی که ۷۵ سال قبل در کوهستان آلپ مفقود شدند

رسانه‌های سوئیسی از کشف اجساد یخ‌زده زوجی که ۷۵ سال قبل در کوهستان آلپ مفقود شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گاردین؛ اجساد زوج سوئیسی که ۷۵ سال قبل در کوهستان آلپ مفقود شده بودند، در یک یخچال کوچک کشف شد.

کشف اجساد یخ‌زده زوجی که ۷۵ سال قبل در کوهستان آلپ مفقود شدند

مارسلین و فرانسیس دوموولین، والدین ۷ فرزند بودند که در ۱۵ اوت ۱۹۴۲ برای دوشیدن گاو‌های خود به چمنزار‌های والی کانتون در کوهستان آلپ رفته بودند، هرگز به خانه بازنگشتند. مارسلین یک کفاش ۴۰ ساله و فرانسیس یک معلم ۳۷ ساله بود. آن‌ها ۵ پسر و دو دختر داشتند.

پلیس والی کانتون اعلام کرد دو جسد بدون هویت هفته گذشته توسط یک کارگر در یخچال سانسفلورون در ارتفاع ۲۶۱۵ متری کشف شد. اجساد شامل یک زن و یک مرد هستند و لباسی مربوط به جنگ جهانی دوم به تن دارند. آن‌ها در یخچال محبوس شده و متعلقات آن‌ها دست نخورده باقی مانده است.

«یودری دوموولین»، جوانترین دختر آن‌ها که اینک ۷۵ سال دارد به روزنامه محلی «لومتن» چاپ لوزان گفت: تمام زندگی خود را بی وقفه به دنبال آن‌ها بودیم. همیشه در این فکر بودیم که یک مراسم خاکسپاری که شایسته آن‌ها باشد را برگزار کنیم. پس از ۷۵ سال انتظار این خبر احساس آرامش عمیقی به من داد.

وی ادامه داد: مادر همیشه باردار بود و به همین دلیل قادر به صعود از یخچال‌های دشوار نبود. پس از مفقود شدن آنها، بچه‌ها از هم جدا شده و هریک با خانواده جداگانه‌ای زندگی می‌کردند. من خوش شانس بودم که کنار عمه هایم بزرگ شدم.

او در انتها گفت: برای مراسم خاکسپاری آن‌ها لباس سیاه نمی‌پوشم. فکر می‌کنم رنگ سفید که نشانه امید است برای این مراسم مناسب‌تر است.

پلیس اعلام کرده آزمایشات دی ان‌ای برای اثبات هویت این زوج انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار