محصول جدید هواوی اکسیژن خون شما را هم اندازه گیری می‌کند

شرکت هواوی از دو مدل از دستبندهای هوشمند سلامتی جدید خود رونمایی کرد.

محصول جدید هواوی اکسیژن خون شما را هم اندازه گیری می‌کند.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی چین که در ابتدا فقط تجهیزات مخابراتی تولید میکرد ، پس از تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده در آن عرصه ، به حوزه گوشی ، تبلت، لپ تاپ وارد شده و در بازار گوشی به سومین تولید کننده برتر جهان تبدیل شد.

این شرکت در ادامه این روند مدتی است به بازار گجت های پوشیدنی هم وارد شده و در آخرین اقدام از دو دستبند سلامتی جدید رونمایی کرده است.

این دو محصول جدید که  "هواوی بند2 - Huawei Band 2 " و "هواوی بند2 پرو  - Huawei Band 2 pro "  نام دارد همانند دیگر دستبد های سلامتی امکان اندازه‌گیری  ضربان قلب، گام شمار، مسافت سنج، سرعت سنج و مسیریاب را دارد اما ویژگی های دیگری این گجت را متمایز می‌کنید.

مهمترین ویژگی جدید این دستبندها قابلیت اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون " VO2 Max measuring"  با  میزان دقت 95 درصد است.

دیگر ویژگی خاص این دستبند  که تفاوت نسخه معمولی و پرو نیز هست ؛ حسگر پایش سلامت خواب و تنفس "TruSleep"  به همراه چیپ  GPS داخلی و نرم فزار مربی اختصاصی هواوی است.

البته این همه قابلیت های خاص این دو مچ‌بند نیست ، زیرا قابلیت " تاثیرات تمرین - Training Effect "  که میزان فشار و تاثیرات دیگر جلسات تمرین ورزشی را بر بدن کاربر را محاسبه و حداقل زمان مورد نیاز استراحت بین دو جلسه تمرینی را اعلام میکند، که این قابلیت به کمک نرم افزار مربی ورزشی هم خواهد آمد.

البته گفتنی است این دستبند  از برخی کارهای یک ساعت هوشمند مانند تماس و پیامک و اعلان های شبکه های اجتماعی را پشتیبانی میکند و تا عمق 50 متری ضد آب است.

انتهای پیام/

اندازه گیری اکسیژن خون با دستبد سلامتی جدید هواوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.