مدیر کل منابع طبیعی لرستان:

شناسایی عاملان حریق در جنگل های کوهدشت

نجفی، از شناسایی عاملان حریق در شهرستان کوهدشت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شیرزاد نجفی، مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: هر فردی که اقدام به تخریب اراضی ملی، قطع جنگل‎ها، آتش‎سوزی، بوته‌سوزی، کت درختان، حمل غیرمجاز ذغال در عرصه‎های ملی به‎صورت عمدی و غیرعمدی کنند از طرف دستگاه قضایی مجازات خواهد شد.

وی افزود: چهار پنج نفر از متخلفین عرصه‎های منابع طبیعی کوهدشت که به‎صورت عمدی اقدام به آتش‎سوزی کردند شناسایی و دستگیر شدند. خاطیان برای بازجویی و تشکیل پرونده به دادگستری استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: خوشبختانه حریق در کوهدشت با حضور به موقع مردم، نیروهای بسیج و منابع طبیعی استان به طور کامل اطفاء شد.

وی در ادامه گفت: خاطیان به طور عمد در چهار نقطه مبادرت به ایجاد حریق کردند. 90 درصد آتش‎سوزی‎ها در عرصه‎های منابع طبیعی و جنگلی عمدی است.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان هشدار داد: متخلفین عرصه‎های منابع طبیعی بدانند که نیروهای این اداره کل با حمایت بی‎نظیر دستگاه قضایی به‎صورت شبانه‎روزی در مناطق جنگلی استان حضور داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تجاوز و قطع جنگل‎ها با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ د


دستگیری عاملان حریق در جنگل های کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.