با همکاری بخش صنعت ودانشگاه ؛

اجرای 15 طرح تولیدی و بهینه سازی صنعتی در استان

15 طرح تولیدی و بهینه سازی صنعتی در استان با همکاری بخش صنعت ودانشگاه اجرا می شود و آذربایجان غربی رتبه نخست کشور را در راه اندازی واحدهای تغییر و توسعه مراکز تولیدی دارد.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،صادق قادری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت مهاباد گفت: برای ارتباط بین بخش صنعت و مراکز علمی و بهره گیری از توانمندی های علمی اساتید دانشگاهی ،امروز جمعی از هیأت علمی دانشگاه ارومیه از شرکت پتروشیمی مهاباد بازدید کردند.

علی اوسط حضرتی  رئیس پژوهش و فناوری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی با راه اندازی 57 واحد تغییر و توسعه در واحدهای صنعتی استان ، رتبه نخست کشور و همچنین رتبه نخست کشور در بازدید از واحد صنعتی و ارتباط دانشگاه و صنعت را به خود اختصاص داده است.

مدیر مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه ارومیه هم در این خصوص گفت: مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه ارومیه از ابتدای امسال تا کنون 15 پروژه در راستای بهینه سازی مصرف انرژی از جمله کارخانه قند و شرکت پتروشیمی و شرکت سیمان ارومیه تعریف و اجرا کرده است.

 سید جعفر زنوزی افزود: ارایه پایان نامه های نیاز محور و معرفی دانشجویان برای گذراندن دوره های کارورزی در واحدهای صنعتی از دیگر همکاریهای صنعت و دانشگاه است.

 تعامل دانشگاه و صنعت با تولید دانش بومی،چرخ های اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را به گردش در می آورد.

   

انتهای پیام/ع

بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه از شرکت پتروشیمی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.