پایان غم‌انگیز زندگی چترباز ایتالیایی با ارسال فیلمی برای همسرش+ تصاویر

یک چترباز ایتالیایی با ارسال فیلمی برای همسرش اعلام کرد قصد ندارد این بار ضامن چتر خود را باز کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ «ویتانتونیو کاپوتورتو»، چترباز 27 ساله ایتالیایی، در آخرین پرش خود از ارتفاع 13500 پایی، فیلمی از خود ضبط کرد و در آن به همسرش گفت این بار قصد ندارد ضامن چتر نجات را باز کند و می‌خواهد به یک مکان فوق‌العاده برود!

پایان غم‌انگیز زندگی چترباز با ارسال فیلمی برای همسرش+ تصاویر

این چترباز سابقه پرش‌های متعددی را در کارنامه دارد بطوریکه تعداد پرش‌های وی بیش از 600 مورد تخمین زده شده است. همسر 25 ساله این چترباز به محض دریافت فیلم همسرش به مرکز چتربازی «دلند» در فلوریدا رفت و از مسئولان خواست با خلبان پرواز تماس گرفته و مانع از پریدن همسرش شوند. اما خلبان اعلام کرد چتربازان لحظه‌ای پیش از هواپیما به بیرون پریدند.

پلیس بلافاصله در محل‌هایی که احتمال داده می‌شد چتربازجوان در آنجا فرود آمده باشد، به جستجو پرداخت و در نهایت پیکر بی‌جان او را یافتند.

پایان غم‌انگیز زندگی چترباز با ارسال فیلمی برای همسرش+ تصاویر

«کاپوتورتو» و همسرش از کارکنان کارخانه فناوری چتر نجات هستند. این دو مهارت بالایی در رشته چتربازی دارند و مشخص نیست چرا جوان 27 ساله تصمیم به خودکشی گرفت.

یکی از چتربازانی که در هواپیما همراه با «کاپوتورتو» بود اظهار داشت وی رفتاری کاملا عادی داشته و هیچ نشانه‌ای از غیرطبیعی بودن حال او مشاهده نشده بود.

 پایان غم‌انگیز زندگی چترباز با ارسال فیلمی برای همسرش+ تصاویر

انتهای پیام/

خودکشی چترباز ایتالیایی پس از پرش از هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار