رشت؛

مسابقات شطرنج ستارگان جهان پایان یافت

مسابقات شطرنج ستارگان جهان و قهرمانی نوجوانان کشور در منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در پایان این مسابقات که در 7 دور برگزار شد تیم منتخب ستارگان شطرنج جهان در انفرادی 25 بر 24 و در تیمی 8 بر 6 برابر تیم ملی ایران به برتری رسید.

در هفتمین و آخرین دور رقابت های بین المللی شطرنج منطقه آزاد انزلی شطرنج بازان ایرانی موفق شدند تیم ستارگان شطرنج جهان را با نتیجه چهار و نیم بر 2 و نیم شکست دهند.

در رقابت های روز پایانی بادور جواباوا از گرجستان برابر مسعود مصدق پور از کشورمان با نتیجه مساوی متوقف شد، پرهام مقصودلو در رقابت با لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج هلندی به نتیجه تساوی رضایت داد و آلکسی شیروف از لتونی مغلوب پویا ایدنی شطرنج باز کشورمان شد.

دیدار لازارو باتیستا بروزون از کوبا با احسان قائم مقامی کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان در این روز به نتیجه تساوی ختم شد، التاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج کشور آذربایجان در رقابت با محمدامین طباطبایی از ایران و سید خلیل موسوی با ون یانگ از چین هم به تساوی انجامید و امیر رضا پوررمضانعلی توانست ایوان سوکولف هلندی را مغلوب کند.

در پایان این رقابت ها پرهام مقصودلو از ایران به عنوان برترین شطرنج باز معرفی شد.

در مسابقات نوجوانان در رده سنی ۶سال باراد یگانگی از گیلان اول، تیبا سلیمانی از البرز دوم و پاشا کیوانی ازگیلان سوم شد.

در رده سنی 8 سال آروین دانش آرایته از گیلان اول، رامتین ایلخانی از گیلان دوم و آرمین صفرنژاد از خراسان رضوی سوم شد.

در رده سنی۱۲سال امید خالقی از البرز، علیرضا خوش روش از گیلان و سبحان زحمتی از خراسان رضوی به ترتیب در مکان اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی ۱۴سال پروا بهزاد نظیف ازگیلان و آرین برادران تمدن و راستین موسی پور هر 3 از گیلان به ترتیب در مقام های اول تا سوم دست یافتند.

دومین دوره رقابت های بین المللی شطرنج منطقه آزاد انزلی از 19 تیر در 2 بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان برگزار شد.

 

 
انتهای پیام/ع
 

پرهام مقصودلو، برترین شطرنج باز مسابقات شطرنج ستارگان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.