اردبیل؛

تحویل 4 بهله پرنده شکاری سارگپه به کلینیک حیات وحش در اردبیل

معاونت نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت:‌ دوستداران حیات وحش 4 بهله سارگپه را به کلینیک حیات وحش اردبیل تحویل دادند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قاسم پور، معاونت نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: چهار بهله پرنده شکاری سارگپه مصدوم و نابالغ از راسته شاهین سانان توسط علاقمندان حیات وحش به کلینیک حیات وحش اردبیل تحویل داده شد.

وی با تاکید بر نقش همراهی مردم در حفظ محیط طبیعی و تنوع زیستی و حیات وحش  در مناطق حفاظت شده، مناطق شکار ممنوع و سایر زیستگاه ها افزود: این پرندگان پس از مداوا و بهبودی کامل در مرکز تخصصی کلینیک حیات وحش به دامن طبیعت باز می گردند.

قاسم پور افزود: حساسیت مسائل و مشکلات زیست محیطی و رسانه ای شدن آن باعث شده است حجم گسترده ای از مطالبات جهت جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و همچنین همکاری و همراهی با محیط زیست در استان شکل بگیرد که این ثمره اقدامات محیط زیست استان اردبیل، سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی، رسانه ها و عموم مردم علاقمند به محیط زیست استان است.

وی از عموم شهروندان درخواست کرد موارد تخلف زیست محیطی را با شماره ارتباطات مردمی 1540 و یا ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ح

تحویل پرندگان شکاری توسط دوستداران حیات وحش به کلینیک اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار