شیراز؛

تکذیبیه پليس در خصوص پول های کثیف حاصل از قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی فارس گزارش برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر استفاده عده‌ای از پول‌های کثیف حاصل از قاچاق را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن تکذیب گزارش برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر استفاده عده‌ای از پول‌های کثیف حاصل از قاچاق، گفت: چنین مطلبی هرگز گفته نشده است و در خبر مذکور در واقع بحث در خصوص لزوم افزایش هزینه‌های جرم در مواجهه با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین ایجاد و افزایش قوانین بازدارنده در حوزه برخورد با پدیده شوم قاچاق و قاچاقچیان بوده است.

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، فرمانده نیروی انتظامی فارس دیشب با حضور در مسجد حسن بن علی (ع) محله شیشه گری شیراز با مردم دیدار و مطالبی پیرامون مسائل و معضلات اجتماعی بیان کردند که در برخی از رسانه‌ها بازتاب داشت.

سردار احمد علی گودرزی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: مواد مخدر فتنه و تاکتیک بسیار پیچیده دشمنان علیه کشور ما است.

قاچاق و مواد مخدر اقتصاد جامعه را دچار مشکل می‌کند و تاثیرمخربی بر اقتصاد، اشتغال جوانان و بنیان خانواده‌ها دارد و هزینه ارتکاب جرم برای قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان پایین بوده و قدرت بازدارندگی و پیشگیری لازم از ارتکاب به جرم را ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، رسالت آگاهی بخشی به مردم و شفافیت و صداقت در انتشار اخبار را که از ارکان فعالیت خبری است، همواره مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ن

دیدار فرمانده نیروی انتظامی فارس با مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار