اردبیل؛

فعالیت 45 سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 45 سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیبهای ناشی از آن در استان اردبیل فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش،استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل افزود: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر یکی از معیارهای اصلی جلوگیری از توسعه این بلای خانمان سوز است و به طور قطع سازمانهای مردم‌نهاد نقش ویژه‌ای در این زمینه داشته و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی گفت: متاسفانه مواد مخدر در شکل های مختلف صنعتی به جوانان و نوجوانان عرضه می شود که باید جلوی شیوع آن را با راهکارهای مختلف گرفت.

استاندار اردبیل افزود: در حال حاضر بالای 50 درصد معتادان متاهل و 60 درصد آنها هم شاغل است و این نشان می دهد تمامی اقشار در خطر ابتلا به اعتیاد آن هم از نوع مواد مخدر صنعتی قرار گرفته اند که لازم است مسوولان انتظامی و امنیتی و خانواده ها به این امر توجه جدی داشته باشند.

خدابخش از راه اندازی یک کمپ ترک اعتیاد جدید در اردبیل خبر داد وگفت: در حال حاضر شهرداری اردبیل نیز یک مرکز نگهداری از معتادان متجاهر راه‌اندازی کرده و یک کمپ دیگری نیز مشابه آن احداث خواهد شد. 

وی تامین اعتبار لازم برای پیشگیری از اعتیاد را ضروری دانست وافزود: استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

انتهای پیام/ح

راه اندازی یک کمپ ترک اعتیاد جدید در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.