اصفهان؛

تشییع شهید محمود عبدالهی همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در چادگان

همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق‌(ع)، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید محمود عبدالهی در چادگان نیز برگزار شد و این شهید در کنار همرزمان خود آرام گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صبح امروز همزمان با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 200 شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور و مصادف با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق‌(ع)، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید محمود عبدالهی در چادگان نیز برگزار شد و این شهید در کنار همرزمان خود آرام گرفت.

مراسم وداع با شهید محمود عبدالهی، شب گذشته در روستاهای مشهدکاوه و انالوجه با حضور مردم شهیدپرور و جوانان پرشور عاشورایی برگزار شده بود.

شهید محمود عبدالهی در فکه و در عملیات تک دشمن به شهادت رسیده بود، پیکر این شهید بعد از 34 سال دوری از وطن در حالی در این شهر تشییع شد که پدر و مادرش در قید حیات نبودند، ولی مردم شهیدپرور چادگان با حضور باشکوه خود پیکر پاک این شهید را تشییع کردند.

این مراسم صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) از محل ناحیه مقاومت بسیج چادگان به طرف میدان معلم، خیابان 17 شهریور، میدان الله، خیابان قدس، میدان شهدا، خیابان شهدا برگزار شد و سرانجام این شهید والامقام در کنار قبور شهدای 8 سال دفاع مقدس چادگان به خاک سپرده شد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار در روز جمعه از ساعت 9 الی 11 صبح در مسجد جامع چادگان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.