کرمانشاه؛

۷۵۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های اورامانات

۷۵۰ میلیارد ریال برای توسعه راههای منطقه اورامانات در استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ؛ نماینده مردم حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات راه‌های ارتباطی منطقه اورامانات گفت: این اعتبارات برای تعریض و ۴ بانده کردن مسیر قزانچی به مرز شوشمی و تعریض و ۴ بانده کردن مسیر ۳ راهی بیاشوش تا مرز شیخ صله اختصاص یافته است.

شهاب نادری در ادامه همچنین به اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه اشاره کرد.

وی همچنین از در نظر گرفته شدن اعتبارات لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی برای منطقه اورامانات خبر داد.

احداث و تکمیل بیمارستان‌های پاوه و ثلاث باباجانی، ایجاد مراکز پزشکی قانونی شهرستان‌های منطقه، و کمک به توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر اقداماتی بود که شهاب نادری به آن‌ها اشاره کرد.

نادری همچنین افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگاه سی تی اسکن جدیدی برای بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود خریداری شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد انتقال آن به این بیمارستان خواهیم بود.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت؛ در برنامه ششم توسعه با حمایت‌های مردم و مسئولان شاهد رشد و توسعه منطقه اورامانات باشیم.

شهاب نادری در ادامه با ارائه مدارک و مستنداتی، به کارشکنی‌ها برای ایجاد دهکده گردشگری در تپه الله اکبر جوانرود هم پرداخت و گفت: اعتراض نسبت به اجرای این طرح بهانه‌ای بیش نیست تا عده معدودی بتوانند فعالیت ما را برای خدمت به مردم مختل کنند.

 

انتهای پیام/پ

اختصاص اعتبار برای توسعه راههای اورامانات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار