حوادث رانندگی در هفته ای كه گذشت؛

تصادف قاچاقچی با خودروی حامل سربازان/ تصادف مرگبار کامیون با موتورسیکلت در بزرگراه بسیج

مهم ترین اخبار حوادث رانندگی را با یک کلیک مشاهده کنید.

تصادف قاچاقچی با خودروی حامل سربازان/ تصادف مرگبار کامیون با موتورسیکلت در بزرگراه بسیج به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حوادث رانندگی در هفته ای كه گذشت جان عده ای از هموطنانمان را گرفت که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

* تصادف خودروی قاچاقچی با خودروی حامل سربازان

 در ساعت 03:00 بامداد پنج شنبه در محور اهواز - ماهشهر یک دستگاه پژو پارس حامل كالای قاچاق با یک دستگاه سواری سمند که حامل 4 سرباز بود برخورد کرد.

متاسفانه در پی وقوع اين حادثه راننده پژو پارس جان خود را از دست داد و یکی از سربازان که سرنشین سواری سمند بود کشته شد و راننده سواری سمند و 3 سرباز دیگر در این حادثه مجروح شدند.

  

تصادف مرگبار کامیون با موتورسیکلت در بزرگراه بسیج

 ساعت ١٩:٤٠ دوشنبه 26 تير در شمال به جنوب بزرگراه بسیج ،قبل از خیابان ائمه اطهار یک دستگاه کامیون با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد.

متأسفانه در پی وقوع این حادثه راکب موتور سوار که جوانی ٢٥ ساله بود و از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.

 

تصادف 4 وسیله نقلیه در جاده سقز – دیواندره

 در ساعت 18:00 عصر روز چهارشنبه 28 تیرماه در جاده سقز - دیواندره یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه کامیون، پراید و پژو 206 برخورد کرد.

متاسفانه در پی وقوع اين حادثه راننده سواری پراید در دم جان باخت و 2 سرنشین پژو 206 دچار مجروحیت شدند که با حضور نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

 

برخورد پژو 206 با دیواره پل در بزرگراه آبشناسان

 در ساعت 05:30 صبح پنج‌شنبه29 تير در بزرگراه آبشناسان در مسیر شرق به غرب بعد از بزرگراه ستاری یک دستگاه پژو 206 با دیواره پل برخورد کرد.

این حادثه 3 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

 

تصادف2 موتورسیکلت 2 مجروح بر جای گذاشت

 ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز يكشنبه 25 تيرماه در جاده کندوان، محدوده ولی آباد کیلومتر ۷۰ دو دستگاه موتور سیکلت  رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند.

در پی وقوع این حادثه هر دو راکب موتور سوار دچار مجروحیت شدند که با حضور نیرو‌های امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار