شهرکرد؛

آغاز دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی

دوره یاوران بسیج دانش آموزی٬ یادبود شهدای مدافع حرم در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دوره یاوران بسیج دانش آموزی٬ یادبود شهدای مدافع حرم، با شرکت ۳۲۰ دانش آموز دختر و پسر پایه اول متوسطه دوم در شهرکرد آغاز شد.

وی افزود: در این دوره، فوق برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شامل بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی استان٬ شب خاطره در تپه نورالشهدا٬ بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و مسابقات مختلف ورزشی اجرا می‌شود.

ریاحی اضافه کرد: همچنین در این دوره دانش آموزان مباحث تئوری و عملی چهار قالب تشکیلاتی٬ خود شناسی٬ بسیج شناسی و اطلاعات شناسی را فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: این دوره به مدت یک هفته برای دانش آموزان دختر و یک هفته برای دانش آموزان پسر برگزار می‌گردد.

ریاحی هدف از برگزاری این دوره را ایجاد آمادگی روحی و انگیزشی واحد‌های بسیج دانش آموزی جهت پذیرش مسئولیت٬ کسب مهارت‌های مدیریتی و تشکیلاتی جهت انجام بهتر مأموریت‌های بسیج٬ رشد و تعالی اخلاقی و معرفتی و توجه به سند بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد.

وی با بیان اینکه دوره تداوم تکمیلی نیز با شروع سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود گفت: در این دوره دانش آموزان آموزش‌ها و مهارت‌های فرا گرفته را مرور می‌کنند.

انتهای پیام/ف

دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار