اردبیل؛

بهره مندی بیش از 100 واحد تولیدی از تسهیلات بانکی

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار اردبیل گفت : پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 100 واحد تولیدی از تسهیلات بانکی و حمایت های دولت بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار اردبیل در هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری سخن می گفت، افزود: امسال نیز با تداوم حمایت های دولت تدبیر و امید از واحدهای اقتصادی و تولیدی پیش بینی می شود بیش از 100 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی از تسهیلات بانکی و حمایت ها و پشتیبانی دولت بهره مند شوند.

وی از تداوم اجرای طرح بخشودگی جرایم بانکی دولت در سال جاری نیز خبر داد و از واحدهای تولیدی که دارای اقساط معوق هستند خواست با پرداخت بموقع اقساط از بخشودگی جرایم بانکی که به نوعی حمایت از واحدهای تولیدی است، بهره مند شوند.

وی افزود: در سال گذشته واحدهای تولیدی سنتی بیش از واحدهای تولیدی صنعتی از بخشودگی جرایم ومعافیت های بیمه ای ومالیاتی بهره مند شده اند و امیدواریم امسال شاهد برخورداری حداکثری واحدهای صنعتی و واحدهای اشتغال زایی بزرگ از این طرح حمایتی دولت تدبیر و امید باشیم.

در این جلسه مشکلات 6 واحد تولیدی و اشتغال زائی استان بررسی وبرای رفع موانع تولید و فعال سازی مجدد آن تصمیماتی از قبیل پرداخت مجدد تسهیلات ، تقسیط معوقات بانکی و بدهی مالیاتی و بیمه ای اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی و اشتغال زایی در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.