پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آماده انتقال تجربه‌ها به منتخبان شورای پنجم هستیم

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: آماده ایم که تجربه های خود را در اختیار منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران قرار دهیم.

آماده انتقال تجربه ها به منتخبان شورای پنجم هستیممحسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آمادگی اعضای شورای چهارم برای تعامل با اعضای شورای پنجم، اظهار داشت: اگرچه در دوره بعدی شورا توفیق خدمت به مردم شهر تهران را نداریم اما آماده ایم که تجربه های خود را در اختیار منتخبان دوره پنجم شورای شهر قرار دهیم.

وی افزود: اندوخته های کمیسیون نظارت شورا طی 4 سال گذشته بر اساس بازدیدهای محلی بسیار بوده، به همین دلیل می توانیم تمام تجربه های خود را در اختیار منتخبان دوره پنجم شورای شهر قرار دهیم.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طی 4 سال گذشته تمام خواسته هایی که مردم از اعضای شورای شهر، شورایاری ها، هیئت امنا و مدیریت محله و گروه های مرجع و ذی نفوذ داشتند را به مدیریت شهری اعم از شهرداری و دستگاه های خدماتی مثل آب، برق، گاز، تلفن و دستگاه های دولتی و غیر دولتی مانند ناجا، آموزش و پرورش منتقل می کردیم.

پیرهادی با بیان اینکه بیش از 200 گشت محلی برای بررسی محلات انجام شد، افزود: این خواسته ها در کمیسیون نظارت شورای شهر تهران بررسی و بعد به دستگاه های دیگر مکاتبه می شد.

وی ادامه داد: در حوزه عمران، شهرسازی، حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی موضوعات دقیقا تخصصی و علمی تحویل داده شد و گروه های مرجع نیز به صورت تخصصی به سوال ها پاسخ دادند، به همین دلیل هم اکنون بانک اطلاعاتی خوبی درباره شهر تهران جمع آوری کرده ایم.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: همه اطلاعات ثبت و آرشیو شده و در اختیار شورای شهر تهران قرار دارد و با کمال افتخار هم اطلاعات را در اختیار شورای آینده قرار می دهیم تا دوباره کاری نشود.

پیرهادی تاکید کرد: یکی دیگر از کارهایی که در 4 سال گذشته دنبال کردیم بررسی احکام برنامه 5 ساله دوم و عملکرد شهرداری بود که در این خصوص هم مکاتبات زیادی انجام شد به گونه ای که عمده مشکل ها حل و عملکرد طرح ها به صورت ریز بررسی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون داده های خوبی در اختیار داریم، گفت: اگر اعضای منتخب شورای پنجم چند ساعت وقت بگذارند و این داده ها را مطالعه کنند، می توانند به اوضاع شهر تهران به صورت محله به محله دسترسی پیدا کنند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: اگر نیاز به دیدارهای حضوری و مکاتبه ای باشد حاضر به همکاری با این افراد هستیم، اگرچه در یکی از جلساتی که با منتخبان دوره پنجم شورای شهر داشتیم نسبت به انتقال تجربه ها و همکاری با آنها اعلام آمادگی کردیم.

انتهای پیام/

اطلاعات عملکرد شورای شهر ثبت و آرشیو شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
تجربه چی؟

نیازی بهش ندارن
آخرین اخبار