اصفهان؛

طرح های بزرگی در حوزه حمل و نقلی شکل گرفت

عضو شورای شهر اصفهان گفت: در دوره گذشته در حوزه معاونت حمل و نقل طرح های بزرگی شکل گرفت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس حاج رسولیها در جلسه علنی این هفته شورای شهر اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه در این دوران و گذشته خدمات ماندگاری را شاهد بودیم و شهرداران زحمات زیادی کشیدند.

این عضو شورا با اشاره به احداث خیابان وحید و میدان امام علی(ع) گفت: این خیابان و میدان با تلاش های جهای ساخته شد و اکنون رونق زیادی در این مکان ها صورت گرفته است.

وی همچنین از مردم که در این ۴ دوره به وی اعتماد کرده اند، تقدیر کرد.
حاج رسولیها با اشاره به بهره مندی از نظرات علمای اعلام گفت: در این دوران از وجود آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبایی بسیار استفاده شد و همیشه از رهنمودهای ایشان بهره مند شدیم.

عضو شورای شهر اصفهان اضافه کرد: همچنین در این دوران در ستاد خدمات مناطق محروم فعالیت های خوبی صورت گرفت این در حالی است که بسیاری از کلان شهرها از نبود این ستاد رنج می برند و مناطق محروم زیادی را در شهرشان شاهدند.

حاج رسولیها با اشاره به توفیقاتی که در حوزه حمل و نقلی در شهر رخ داده است اضافه کرد: در این دوران در حوزه حمل و نقلی اتفاقات خوبی رخ داد که از دست اندرکاران این حوزه هم تشکر دارم.

وی با اشاره به رسیدگی ویژه به مناطق محروم در شهر گفت: به این مناطق نگاه ویژه ای شد و مناطقی مانند حصه، امروزه از امکانات زیادی برخوردارند.

این عضو شورا ضابطه مند شدن هزینه های شهرداری را یکی دیگر از کارهای انجام شده در دوره های قبل دانست و همچنین برنامه ریزی های ۵ ساله شهری که اقدامات شهری را منظم می کرد را از دیگر اقدامات مهم این دوره و دوره های قبل شورا بیان کرد.

حاج رسولیها ملاقات های مردمی شهردار اصفهان را هم یکی از کارهای موثر دانست و گفت: این کار بسیاری از نیازهای مردم را برطرف کرد و موجب برقراری تعاملات سازنده شد.

وی با اشاره به حل مشکل زاینده رود گفت: این کار عملی است و باید کلید پروژه بهشت آباد و طرح ۹ ماده ای احیا زاینده رود زده شود.

این عضو شورا با اشاره به اینکه باید ریشه ریزگرد هایی که وارد اصفهان شدند مشخص شود گفت: امید است این مهم در شورای دوره بعدی با اقدامات مناسب پیگیری شود.

حاج رسولیها با اشاره به لزوم تحقق مدیریت واحد شهری گفت: مدیریت واحد شهری یک اصل است و با سیستم ساختاری فعلی، کشور داری ممکن نخواهد بود، بلکه باید با شوراها، شهرها را اداره کرد، این درحالی است که برخی از مدیران و وزرا و نمایندگان مخالف تحقق این موضوع هستند.

وی همچنین با اشاره به اخذ ۱۰ درصد از عوارض سوخت توسط شهرداریها افزود: سالیان قبل این هزینه قانونی به حساب شهرداری ها واریز می شد و باید این موضوع دوباره از سرگیری شود.
این عضو شورای شهر در پایان از تمامی مردم و مدیران شهری حلالیت طلبید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.