تبریز؛

قطعه اول فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدا به زودی افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز از افتتاح قریب الوقوع مسقف سازی قطعه اول فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدا خبر داد.

قطعه اول فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدا به زودی افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احد فلاحی با اعلام این خبر گفت: قطعه اول فازدوم پروژه مسقف سازی با اجرای عملیات مسقف سازی و همسطح سازی قبور مطهر شهیدان در ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت آغاز شده است .

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت : خدمت به شهداء در قبال ایثار و فداكاری آنان، كوچكترین كار ممكن می باشد و در همین راستا و به منظور تکریم از مقام شهید و شهادت بزودی شاهد افتتاح قطعه اول فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدا خواهیم بود .

فلاحی درتشریح این خبر افزود: در این پروژه که یکی از ماندگارترین طرح ها در راستای خدمت به خانواده های شهدا می باشد، ازستون های بتنی، سقف شیبدار و نمای کامپوزیت در ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت استفاده شده است و حدود ۵۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن کارهای فولادی از جمله میلگرد و تیر ورق در آن به کار رفته است و ساماندهی آن حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

موسایی شهردار منطقه دو تبریز اجرای پروژه مسقف سازی گلزار شهدا را توفیق و خدمتی ماندگار به شهدای گلگون کفن ایران اسلامی به منظور شناساندن اهداف دلاورمردان شهید جهت ارائه به نسل جوان کشور، امری بسیار مهم تلقی نموده و اظهار داشت:عملیات اجرائی قطعه اول فاز دوم این پروژه که تمامی هزینه های آن توسط شهرداری منطقه ۲ تامین شده است در سایه تلاشگران و عوامل این منطقه رو به تمام است و قطعه دوم آن نیز با پیشرفت فیزیکی چشمگیر۵۰ درصدی در حال پیگیری می باشد.

لازم به ذکر است افتتاح قطعه اول فاز دوم قبور مطهر شهدا که در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و مدافعین حرم است بزودی طی مراسمی به بنیاد شهید وامور ایثارگران تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/خ

 خدمت به شهداء در قبال ایثار و فداكاری آنان، كوچكترین كار ممكن می باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار