جمالی مطرح کرد:

سایپا خودرو برقی می سازد/ توسعه صنعتی با منابع مالی فعلی امکان پذیر نخواهد بود

مدیر عامل سایپا گفت: یکی از اولویت های گروه صنعتی سایپا تولید خودروهایی مطابق با استانداردهای محیط زیست و کاهش آلاینده خواهد بود.

سایپا خودرو برقی می سازد/ توسعه صنعتی با منابع مالی فعلی امکان پذیر نخواهد بودبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی جمالی مدیر عامل سایپا در مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر که با همکاری یک گروه اتریشی به سرانجام رسیده، اظهار‌ کرد: مگاپلتفرمی با همکاری یک شرکت اتریشی ساخته شده که موتور سه سیلندری بخشی از این طرح بوده و قرار است تا در راستای کاهش مصرف سوخت از این پروژه بهره برداری شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های گروه صنعتی سایپا تولید خودروهایی مطابق با استانداردهای محیط زیست و کاهش آلاینده خواهد بود.

جمالی در این راستا بیان کرد: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد تا با تشکیل معاونت خودرو برقی محصولات تیبا، اسپی 100 و اسپی زیرو با موتورهای برقی روانه بازار کند.

مدیر عامل سایپا با اشاره به همکاری این شرکت خودروسازی با همتایان خارجی گفت: به‌زودی همکاری سایپا و پژو سیتروئن در کاشان برای تولید خودرو و تامین نیاز داخلی و ارتقای دانش فنی ساخت صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: توسعه صنعتی و پیشرفت در ساخت موتورهای به روز بدون تامین اعتبارات مالی از سوی دولت و مسئولان با توجه به هزینه های جاری میسر نخواهد شد.

 جمالی در پایان یادآور شد: حدود 420 میلیارد تومان تا کنون صرف پروژه های صنعتی شده و 250 میلیارد تومان هم برای توسعه در این زمینه بودجه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

سایپا خودروهایی مطابق با استانداردهای محیط زیست تولید می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
خودروی برقی ؟!

احتمال داره فردا این خودروی برقی هم گرون کنند حالاببین
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۷:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنم اینقدر به مردم توهین نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
این ماشینا هزار تا نمونه خارجی داره و خارجیا نمیخرن ولی من خودم طرح یه اسکوتر برقی تک چرخو دارم که از نمونه خارجی اش که دو چرخ داره هم ارزونتره هم بردشم بیشتره هم قدرت مانورش بیشتره کلی درآمد ارزی میاره
آخرین اخبار