بجنورد؛

انهدام باند سارقان احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

باند سارقان احشام با ۹ فقره سرقت در شهرستان اسفراین منهدم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف احشام در برخی مناطق روستائی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های به جامانده و يك سری اقدامات اطلاعاتی ، باندسه نفره سارقان احشام که در مناطق روستائی اقدام به سرقت مي کردند، شناسايی و با همکاری پلیس آگاهی آشخانه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مهری گفت : در بازرسي از خودرو متهمان تعداد 4 راس گوسفند، ، یک عدد چسب 5 سانتی، یک عدد قمه، 2 عدد ماسک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجويي های فنی ماموران پليس آگاهی به 9 فقره سرقت احشام در شهرستان اعتراف کردند، افزود: در این عملیات سه سارق دستگير که به همراه یک مالخر پس از تشکيل پرونده مقدماتی تحويل مراجع قضائی شدند.

گفتنی است :  در کنار برخورد قاطعانه ی پليس با مجرمان و سارقان، دامداران و صاحبان احشام بايد نسبت به تقويت حفاظت فيزيکی مکان های نگهداری دام خود اقدام تا با افزايش ضريب امنيت اين اماکن، فرصت ارتکاب جرم برای مجرمان و سارقان فراهم نشود.

انتهای پیام/آ

انهدام باند سه نفره سارقان احشام در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.