تبریز؛

معرفی راه یافتگان به بخش نمایشگاهی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی از اعلام اسامی راه یافتگان به بخش نمایشگاهی این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  علی محرمی دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی گفت: اسامی نفرات راه یافته به بخش نمایشگاهی این جشنواره در بخش زیارت شامل حامد رازقی از ابهر (دو اثر)، حمید عزیزی خانقاهی از سنقر، عرفان کوچاری از تهران، حجت الله عطایی از قم، محمد وروانی فراهانی از اراک و عارف جلایری از مشهد، محمد مهدی ورال از قم، محمد محسنی فر از کرج و امین برنجکار از شیراز است.

وی اظهار کرد: امین فائضی از شیراز(دو اثر)، جابر غلامی از اراک، مجید حجتی از اصفهان، حمید سبحانی از مشهد، محسن کابلی از گرگان، شیوا خادمی از مشهد، سیدمحمد صادق حسینی از شیراز، مجتبی صفری از قزوین، معصومه فریبرزی از اهر، محمد ابراهیمی از شازند، سید حسن فتاحیان از یاسوج و حمیده سلیم نژاد از کرج دیگر راه یافتگان در بخش مذکور به بخش نمایشگاهی این جشنواره هستند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی یادآوری کرد: در بخش معماری این جشنواره نیز سیدمسیح مساوات از اصفهان، مسعود طالبی از تبریز، افشین میرزای از رشت، میلاد حدادیان از مشهد(دو اثر)، کیانوش سعادتی از گرگان، رضا رادپور از مشهد، احسان نوری زاده از تبریز و امیرحسین کمالی از اصفهان به این جشنواره راه یافته اند.

محرمی، ادامه داد: جابر غلامی از اراک(دو اثر)، مجید حجتی از اصفهان، الناز قند فروش از تهران، محسن کابلی از گرگان(چهار اثر)، علی (کیارش) کرمی از همدان، حسین حسین زاده از مشهد، محمد جواد مشهدی از مشهد، جواد روئین از تهران، سحر رحمدل از تبریز، شاهین حیدری تواسانی از رشت و علی اصغر فیض الهی از بیجار نیز از دیگر راه یافتگان در بخش مذکور به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بخش خلاقه نیز احمدرضا کریمی از تهران، هادی دهقان پور از سبزوار، عارف جلایری از مشهد، امیر مهدی نجفلو شهپر از همدان، حسین ملکی از اردبیل، سید علیرضا رجائی شوشتری از مشهد، طاهره احمدی از مشهد، سمیرا غفاریان قالیباف از مشهد(چهار اثر)، سروش جوادیان از تهران و حمید سبحانی از مشهد به بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافته اند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی، مسعود طالبی از تبریز (چهار اثر)، فرشید احمدپور از تبریز، مسعود علوی میلانی از تبریز و یوسف اکبری پابندی از تبریز را از راه یافتگان در بخش امامزادگان این جشنواره اعلام کرد.

محرمی افزود: در بخش ویژه نیز حمید عزیزی خانقاهی از سنقر، حجت الله عطایی از قم، هادی دهقان پور از سبزوار، امیر مهدی نجفلو شهپر از همدان، امین فائضی از شیراز، مجید حجتی از اصفهان، معصومه فریبرزی از اهر، محمد رضا بهمرام از اهر، پرویز گلی زاده از اهر، مینا نوعی نوشهر از تبریز، سهیل زند آذر از رشت و صمد علیزاده از تبریز به این جشنواره راه یافته اند.

از مجموع سه هزار و ٤٥٠ قطعه آثار رسیده از ٤٩٤ هنرمند عکاس از 30 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره 80 اثر به بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافته اند.

هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که پنجم مرداد جاری در تبریز برگزار می‌شود.

این جشنواره همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(شاهچراغ)(ع) و همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.

اهداف این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، ادبی مذهبی مرتبط با سیره پاک ائمه‌ی معصومان به ویژه حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر آن است.

این جشنواره سراسری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری شورای فرهنگ عمومی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان شرقی، انجمن هنر عکاسی، انجمن سینمای جوان- دفتر تبریز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری عکس رضوی پنجم مرداد در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ش

 

سه هزار و ٤٥٠ قطعه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره عکس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.