تاج حکم محرومیت استقلالی ها را وتو کرد

مدیرعامل و سرمربی استقلال جلسه ای را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردند.

تاج حکم محرومیت استقلالی ها را وتو کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو تصمیم کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت سه بازیکن تیم ملی امید استقلال، صبح امروز آقای سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال همراه با آقای علیرضا منصوریان سرمربی تیم، در محل آکادمی فوتبال با جناب تاج ریاست فدراسیون فوتبال دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست منصوریان گزارشی از وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال را به آقای تاج ارائه کرده و علت عدم حضور سید مجید حسینی در اردوی تیم ملی امید را به رئیس فدراسیون فوتبال گزارش کرد.

در پایان این جلسه مقرر گردید موارد مورد مذاکره به صورت مکتوب برای ریاست فدراسیون فوتبال ارسال شود و با دستور جناب تاج رای صادره توسط کمیته انضباطی مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

جلسه منصوریان و افتخاری با تاج برای بازیکنان تیم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
اقای عزیز اون موقع که استقلال تو بازی های اسیایی شش گل از برادران عرب دریافت کرد که کسی نگفت اقای منصوریان شما هافبک نداشتی وسط زمین مرسی که نورافکن و با توجه به شرایط مسدومیت ابراهیمی دادین تیم ملی و خودتون اتوبان تهران قم شدین و زیر بار حرف ها و کنایه ها کنار رفتین از اسیا حالا برادران قرمز دوست .........لایک می کنن محرومیت استقلال و یه کم به خودتون بیاید خداییش استقلال هم تو اسیا از تیم ملی چیزی کم نداشت مرسی با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
مگه تقصير استقلاله که اونا مى بازن استقلال تو بدترين شرايطش نورافکن رو در اختيار تيم ملى قرار دا
Germany
مجتبی
۱۹:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
با وتو ایران 2 بر صفر از عمان باخت .. خسته نباشی اقای منصوریان و تاج
آخرین اخبار