مهاباد؛

بررسی روند اجرایی طرح های محرومیت زدایی از روستاهای مهاباد

پرونده اجرای طرحهای محرومیت زدایی روستایی در استان با حضور کارشناس توسعه روستایی و مناطق محروم کشوردر مهاباد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،روستای قره قشلاق مهاباد نخستین مقصد مسئولان برای بررسی روند طرحهای آبرسانی به روستا های قره قشلاق و داشخانه بود.

 نالوسی مدیر آب و فاضلاب روستایی مهاباد گفت: آب 384 خانوار از چاه تامین می شود ، حفر چاه انجام شده و برای خط انتقال 2کیلومتری نیاز به اعتبار داریم.

مسئول نوسازی مدارس مهاباد هم گفت: تکمیل مدرسه خیرساز روستای قره قشلاق از دیگر طرحهای اجرایی روستایی است که مانند مدارس روستا های گابازله و خورخوره به اختصاص اعتبار نیاز دارد.

کوتاهی افزود: مدرسه 6 کلاسه روستای گابازله که 50 درصد پیشرفت دارد و مدرسه 8 کلاسه روستای خورخوره که 500 میلیون تومان هزینه برای آن صرف شده و به 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد از جمله این روستاها هستند.

کارشناس ناظر توسعه روستایی و مناطق محروم کشورهم در این جلسه گفت: ارتقای تولید و بررسی طرح های اشتغال زایی روستایی درکشور دردستور کار قراردارد.

ثابت عهد افزود: چندین پروژه عمرانی و نوسازی را بازدید کرده ایم برای اینکه مشخص شود دستگاههای خدمات رسان تا چه اندازه با تعهدات خود عمل کرده اند و چقدر به اهداف شان رسیده اند.

روند اجرای طرحهای محرومیت زدایی در شهرستانهای اشنویه ، بوکان ، میاندوآب ، ماکو ، خوی و شوط نیز بررسی می شود.

انتهای پیام/ع

بررسی روند طرحهای آبرسانی به روستا های قره قشلاق و داشخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.