خلیفه:هدفمان تکرار عنوان قهرمانی یونیورسیاد جهان است

سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان گفت:هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی مسابقات یونیورسیاد جهان است.

سید نعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات یونیورسیاد بعد از المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام کشورها به خصوص دررشته تکواندو با قدرت بیشتری حاضر می شوند.


او ادامه داد: تیم ملی ایران در دوره قبل توانست عنوان قهرمان را از آن خود کند و در این دوره با هدف دفاع از این عنوان راهی مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان می شویم.


نعمت خلیفه افزود: این رقابت ها تا 20 امتیاز در رنکینگ تکواندوکاران موثر است و می تواند در کسب سهمیه المپیک موثر باشد. به همین منظور تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین نتیجه را در این رقابت ها بدست آوریم.


سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد:تمام کشورها بر روی تکواندو سرمایه گذاری کردند و به دنبال کسب سکوهای قهرمانی رقابت ها هستند اما ایران قطب تکواندو است و از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت ها است.


او در ادامه بیان کرد: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم در حال برگزاری است و فاز سرعتی را در این مرحله با تکواندوکاران تمرین می کنیم.تیم ملی 22 مردادماه تهران را به مقصد تایوان ترک می کند تا در این دوره از رقابت های دانشجویان جهان شرکت کند.


سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت جسمانی ملی پوشان در شرایط مناسب است و امیدوارم با حفظ این روند بتوانیم برروی شیاپ چانگ اهدافمان را محقق سازیم.


انتهای پیام/


ایران، قطب تکواندو جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار