کنگاوری:

حریق در تولیدی پوشاک مهار شد

فرمانده آتش نشانی ایستگاه 18 گفت:آتش سوزی کارگاه تولیدی انواع پوشاک در خیابان ولی عصر(عج) مهار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کنگاوری فرمانده آتش نشانی ایستگاه 18 اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در تولیدی پوشاک خیابان ولیعصر به سامانه 125 از سوی شهروندان بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:10 شب گذشته خود را به خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به خیابان زرتشت رساندند.

 فرمانده آتش نشانی ایستگاه 18 افزود: یک ساختمان پنج طبقه اداری یک واحد 150 متر مربعی که کاربری تولیدی انواع پوشاک را داشت و مملو از طاقه های پارچه بود دچار آتش سوزی شده و آتش و حرارت در حال سرایت به اجناس داخل تولیدی بود.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در داخل ساختمان، نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش خود آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با به کارگیری دستگاه های تنفسی وارد طبقات دیگر شدند و مشغول جستجو در واحدهای دیگر شدند.

کنگاوری اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

گفتنی است؛ علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه پنج عملیات آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

آتش سوزی تولیدی پوشاک خیابان ولیعصر مصدوم نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار