کرمانشاه؛

برگزاری جشن خود کفایی مددجویان

امسال ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات به امر اشتغال پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:امسال ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات به امر اشتغال پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص خواهد یافت.
وی گفت: آن دسته از خانوارهای تحت حمایتی که از تسهیلات اشتغال این نهاد بهره مند شده اند در صورت توانمندی، درآمد زایی پایدار و موفقیت در ایجاد طرح شغلی، خودکفا تلقی شده و از گردونه حمایت های این نهاد خارج می شوند.
جلیلیان با بیان اینکه امسال جشن خودکفایی سه هزار خانوار تحت حمایت این نهاد برگزار می شود، عنوان کرد: این خانوارهای مددجو طی چهار سال گذشته طرح های شغلی خود را با دریافت تسهیلات اشتغال از این نهاد اجرا کردند و هم اکنون در اجرای این طرح ها به درآمد زایی و موفقیت رسیده اند.
وی با اشاره به اینکه میانگین تسهیلات اشتغال پرداختی به هر یک از این مددجویان خودکفا شده ۱۵ میلیون تومان بود گفت: میزان درآمدزایی هریک از طرح های اشتغال اجرا شده از سوی مددجویان خودکفا شده حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات فنی اصلی ترین زمینه های شغلی بوده که مددجویان در این زمینه ها شغل خود را اجرا و هم اکنون به خودکفایی رسیده اند.

 

انتهای پیام/پ

 

خودکفایی مددجویان کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار