ساری؛

تیم های بابل و نکا صدرنشین هفته دوم لیگ برتر فوتبال مازندران

تیم های کاسپین بابل ، سد نکا و دریای بابل همگی با ۶ امتیاز و اختلاف  در تفاضل گل در جایگاه اول تا سوم هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران که به نام دهه کرامت نامگذاری شده بود، در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در این روز تیم ها برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

 

حاصل شش دیدار برگزار شده این هفته ۴ برد و ۲ تساوی بود.

 

در گلوگاه تیم فوتبال شهدای لمراسک برابر میهمان خود سد نکا با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد تا نکایی ها با تک گل فرشاد باقری، ۶ امتیازی شوند و از همین هفته های ابتدایی جزو مدعیان باشند.

 

در محمودآباد، دریای حربده برابر شهروند رامسر قرار گرفت که این دیدار گلی در بر نداشت تا با کسب یک امتیاز کار خود را به پایان برسانند.

 

کتالم هم در خانه میزبان شهرداری تنکابن بود. در این دیدار کتالمی ها موفق شدند یک بر صفر با گلزنی حمید رجایی حریف تنکابنی خود را از پیش روی بردارند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

 

دیدار جذاب و تماشایی شهرداری فریدونکنار و شهروند مقاومت جویبار با تساوی پرگل ۲-۲ به پایان رسید تا این دو تیم مدعی در این دیدار امتیازت را تقسیم کنند.

 

یاران هادی نوروزی در خانه برابر دریای بابل ۲ بر ۱ شکست خورد.

 

شهدای ابوالحسن کلای نیز در دربی بابلی هو این هفته برابر ستاره کاسپین بابل با نتیجه پرگل سه بر صفر شکست خورد و سه امتیاز این دیدار را تقدیم کرد. علی اکبر زاهدیان دو بار و عارف ابراهیم زاده یک بار توپ را از خط دروازه یاران هادی نوروزی عبور دادند.

 

هفته سوم این رقابت ها چهارشنبه چهارم مرداد برگزار می شود.

 

انتهای پیام/آ

برگزاری لیگ برتر  فوتبال مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.