ترامپ عضو کنگره آمریکا را «فاسد» خواند

رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری «آدام شیف» را فردی فاسد خواند که سعی دارد شکست دموکرات‌ها را در انتخابات توجیه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در یک پیام توییتری آدام شیف، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا را هدف حمله لفظی خود قرار داد.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: آدام شیف «فاسد» که در کمال غرض‌ورزی درباره روسیه تحقیقات می‌کند، با سپری کردن همه وقت خود در برنامه‌های تلویزیونی، در تلاش است شکست حزب دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، توجیه کند.

 

ترامپ، عضو کنگره آمریکا را «فاسد» خواند

دموکرات‌ها مدعی هستند روسیه با دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و هک کردن رایانه‌های ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد این حزب یاعث پیروزی دونالد ترامپ در این رقابت‌ها شده است. از سوی دیگر، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، 11 ژوئیه سال جاری میلادی، ایمیلی را منتشر کرد که نشان می داد او ژوئن سال 2016 و در جریان رقابت های انتخاباتی آمریکا، با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس، که اطلاعات محرمانه ای را درباره «هیلاری کلینتون»، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در این انتخابات در اختیار داشت، دیدار کرده است. این اطلاعات ظاهراً از سوی دولت روسیه در اختیار ناتالیا وسلنیتسکایا قرار گرفته بود. بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، «رینات اخمتشین»، یک مأمور امنیتی شوروی سابق که اکنون در روسیه به کار لابی‌گری برای دولت مشغول است، نیز همراه با ناتالیا وسلنیتسکایا به دیدار دونالد ترامپ جونیور، «جرد کوشنر»، داماد ترامپ، و «پل مانافورت»، مدیر وقت کمپین انتخاباتی ترامپ، رفته بود.

گزارش‌های مربوط به دیدار دونالد ترامپ جونیور و روس ها باعث تقویت گمانه‌زنی‌ها درخصوص دخالت ادعایی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا شده است.

  

 

انتهای پیام/

اظهارنظر رئیس جمهور آمریکا درباره عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار