لحظه به لحظه با بورس:

آژیر قرمز فرابورس به صدا درآمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸۲.۲۴۷ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۱۸۱ واحدی رسید.

شاخص در ابتدای معاملات رنگ باختبه گزارش  خبرنگاربورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش 47.10 واحدی به پله 80 هزار و 886 واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 436 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 165 میلیارد و 788 میلیون سهم طی 21 هزار نوبت معاملاتی است.

 نماد‌های پر بیننده معاملات شپدیس وآپ با روند نزولی و نماد پرداخت،فولاد،کگل، فباهنر و کچاد با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

 شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات روز جاری با 0.50 واحد رشد به پله 924 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 322 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 65 میلیارد و 619 میلیون سهم طی 9 هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در جریان معاملات

 شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با افزایش 15.54واحدی به پله 80 هزار و 949 واحدی رسید.

  بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 368 میلیارد و 187 میلیون سهم طی 42 هزار نوبت معاملاتی است.

  نماد‌های پر بیننده معاملات شپدیس وآپ با روند نزولی و نماد پرداخت،فولاد،کگل، کچاد و غسالم با روند صعودی کار خود را ادامه دادند.

  شاخص کل فرابورس در حالی که به کار خود ادامه می داد با 1.90 واحد کاهش به پله 921هزار و 70 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 130 میلیارد و 410 میلیون سهم طی 21 هزار نوبت معاملاتی است.

آژیر قرمز فرابورس به صدا درآمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸۲.۲۴۷ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۱۸۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۰۲ میلیون سهم طی ۵۸ هزار نوبت معاملاتی است.

 

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، کگل، پرداخت، فولاد، کچاد با روند صعودی و نماد شهدیس، آپ با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

 

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۱ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۴ واحد، شاخص بازار اول ۴۴ واحد شاخص کل ۱۵ واحد، شاخص کل قیمت ۱۵ واحد، شاخص بازار دوم ۷ واحد رشد داشته است.

 

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات روز جاری با ۶۰.۲ واحد کاهش به پله ۹۲۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۵ میلیون سهم طی ۹۵ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار