بجنورد؛

مسابقه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه 19 مهر بجنورد برگزار نمی شود

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی از عدم امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر در استادیوم 19 مهر بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: به علت نامناسب بودن چمن ورزشگاه 19 مهر بجنورد امکان برگزار شدن این مسابقه در استادیوم بجنورد وجود ندارد.

وی افزود: برخی اخبار در رابطه با برگزاری مسابقه  تیم سیاه جامگان مشهد در استادیوم 15 هزار نفری 19 مهر بجنورد منتشر شده که صحت ندارد.

شاهی ادامه داد: مسولان شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه‌ها در حال اقداماتی بر روی چمن ورزشگاه است که بخشی از چمن استادیوم 19 مهر جهت بازسازی، جدا شده است و با اعلام این شرکت، امکان برگزاری مسابقه دو تیم سیاه جامگان و ذوب آهن در ورزشگاه 19 مهر وجود ندارد.

گفتنی است؛ در پی عدم تأیید ورزشگاه ثامن و تختی مشهد برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد از برگزاری مسابقه خود در استادیوم 19 مهر بجنورد خبر داده بود.

مدتی قبل در این استادیوم مسابقات تیراندازی با کمان و قبل از آن نیز برخی مسابقات در این ورزشگاه برگزار شده بود که به چمن این ورزشگاه آسیب‌هایی را وارد کرده بود.

انتهای پیام/آ

لغو برگزاری مسابقه لیگ برتر در شهرستان بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.