بمناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت؛

برگزاری همایش گوهرعلم و عفاف در ارومیه + تصاویر

بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران همایش گوهر علم و عفاف در ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  همایشگوهرعلم و عفاف در پارک ویژه ی بانوان باغ نرگس ارومیه با حضور پرشکوه جمعی از دختران و مادران ارومیه برپا شد .

برگزاری همایش گوهرعلم وعفاف در ارومیه + تصاویر

در این مراسم مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت فاطمه معصومه (س) روز ملی دختران و تاکید بر الگوگیری رفتاری و اخلاقی از این بانوی کریمه گفت : امید است این نامگذاری منشا توجهی برای سیاست گذاری و برنامه ریزی برای اصلاح و بهبود وضیعت این قشر سرنوشت ساز باشد .

برگزاری همایش گوهرعلم وعفاف در ارومیه + تصاویر

شهلا تاجفر در ادامه به برخی دغدغه ها و مشکلات امروز دختران پرداخت و افزود : امروز دختران ما با مشکلات مختلفی نظیر حجاب و تجمل گرایی خانواده ها ، ازدواج ، اشتغال ، تحصیل و امنیت در محیط های خانواده و کار و جامعه مواجه اند که برای برون رفت از این وضعیت همت همه مسئولین امر به ویژه پدر و مادر ها را می طلبد .

 یارمحمدی مدیر امور بانوان شهرداری ارومیه هم طی سخنانی بر غنیمت شمردن چنین روزهای مبارک که موجبات وفاق و همدلی بین دختران و مادران را فراهم می کند تاکید کرد و پیشرفت و توسعه جوامع را در سایه سار بینش و نگرش زنان دانست .

این مراسم در ادامه با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مفرح به پایان رسید .

 

انتهای پیام/ح

بمناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش گوهر عفاف وحجاب در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.