یزد؛

توقیف یک دستگاه تریلی با ۱۷۷ کیلو تریاک دریزد

یک دستگاه تریلی با ۱۷۷ کیلو تریاک دریزد توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ محمودمیرحسینی معاون فرمانده انتظامی استان یزدگفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس این استان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک تریلی ،دانگ فنگ،مشکوک وآن را متوقف کردند.

سرهنگ میرحسینی با اشاره به اینکه راننده قصد فریب ماموران را داشت که به دلیل تبحر پلیس موفق به این کار نشد، ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلی 177 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند و یک متهم نیز دستگیر شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان یزد افزود: متهم که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به یزد را داشت پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی انتقال داده شد.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق مواد مخدر هم در زمینه سلامت  جامعه به ویژه جوانان و هم در زمینه اقتصاد کشور آسیب‌های بسیار بد و سختی وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن در کشور انجام می‌دهد.

میرحسینی مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر را نیازمند حمایت و همکاری مردم با نیروی انتظامی دانست و گفت: در صورتی که مردم همکاری و همراهی نیروی لازم با نیروی انتظامی را داشته باشند، فعالیت در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن بهتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر نیازمند حمایت و همکاری مردم با نیروی انتظامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.