شیراز؛

تشرف کاروان‌های پیاده مردمی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)

به مناسبت دهه کرامت کاروان‌های پیاده از سراسر استان فارس به حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) مشرف شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهنام جعفری مدیر فرهنگی، هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی(ع) کاروان‌های پیاده از سراسر استان در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) مشرف می‌شوند.


وی افزود: تاکنون کاروان‌هایی از شهرهای خفر، کوار و فیروزآباد به حرم مشرف شدند و امروز نیز دختران احمدی به صورت پیاده از حرم ام‌احمد به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پیاده‌روی کردند.


جعفری با بیان اینکه ورود کاروان‌های پیاده با استقبال خادمان حرم مطهر همراه است، ادامه داد: با توجه به مردمی بودن این کاروان‌ها نمی‌توان آمار دقیقی ارائه کرد.


وی بیان کرد: برنامه‌های روز بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی (ع)، تجمع بزرگ مردمی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.


جعفری اظهار داشت: هیئات مذهبی جوانان شیراز نیز یکشنبه 8 مردادماه بعدازظهر از ساعت 6 عصر تا زمان مغرب و عشا در حرم مطهر تجمع دارند و به عرض ارادت به آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) می‌پردازند.


مدیر فرهنگی، هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: براساس سنت هرساله نیز دسته‌جات مختلف مردمی، اصناف و بازاریان، نظامیان، طلاب، جوانان، پاکبانان و نیروهای خدمات شهری و دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های استانی در طول ایام دهه کرامت با حضور دسته جمعی در حرم مطهر با حضرت شاهچراغ (ع) تجدید میثاق می‌کنند.
انتهای پیام/ر

تشرف کاروان‌های پیاده به حرم مطهر احمدی و محمدی (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار