تبریز؛

برگزاری سمینار سلول‌های بنیادی در تبریز

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: سمینار سلول‌های بنیادی، کاربردها، پتانسیل‌ها و چشم‌انداز 12 مردادماه جاری در تبریز برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جعفر محسنی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: سمینار سلول‌های بنیادی، کاربردها، پتانسیل‌ها و چشم‌انداز به همت دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان ،جهاددانشگاهی استان و با همكاری دانشگاه علوم پزشكی تبریز با حضور سخنرانان و اساتید برجسته پژوهشگاه رویان، جهت آشنایی بیشتر جامعه پزشكان متخصص و عمومی و به‌ویژه زنان و زایمان و مامایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این سمینار دارای امتیاز بازآموزی است، تاکید کرد: در این همایش تازه‌های درمان با سلول‌های بنیادی و مزایای استفاده با این سلول‌ها و همچنین استفاده از جفت و مشتقات و پردازش سلول‌ها و استفاده از سلول‌های بنیادی در ارتوپدی و پیوندو HLA و ژنتیك پزشكی و درمان بیماری‌های زنان و زایمان و اخلاق استفاده از سلول‌های بنیادی ارائه خواهد شد .

محسنی با اشاره به اینکه گروه‌های هدف این سمینار، متخصصان زنان و زایمان، ارتوپدی، خون و انکولوژی اطفال، متخصصین پوست و کودکان، متخصصین هماتولوژی و خون شناسی و بانک خون، دکترای مامایی و کارشناسی ارشد مامایی، کارشناسان مامایی، کارشناس پرستاری، متخصصین جراحی ترمیمی پلاستیک و سوختگی، پزشکان عمومی، متخصصین علوم ازمایشگاهی، کارشناسان ارشد ژنتیک و خون شناسی است، گفت: شرکت در این همایش برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی نیز آزاد بوده و شرکت کنندگان گواهی حضور در سمینار دریافت خواهند کرد .

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: این سمینار روز پنجشنبه 12 مردادماه از ساعت 8الی 14 در محل تالار شایانمهر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار