همدان؛

مشارکت‌ چند میلیارد تومانی مردم استان در کمیته امداد

مردم استان همدان 124میلیارد تومان در چهار ماهه نخست سال در کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردند.

مشارکت‌ چند میلیارد تومانی مردم استان در کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در چهار ماهه اول سال مشارکت‌های مردمی جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصدافزایش داشته است.

محمدی افزود: مشارکت‌های مردمی شامل پرداخت زکات، صدقات، طرح اکرام ایتام، طرح محسنین، مناسبت‌ها، جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری می باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۶ هزار و ۶۷ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان هستند، اظهار کرد: خوشبختانه کمیته امداد با توجه به نیاز مادی خانواده‌های زیر پوشش که اشتغال و توانمندسازی است به مسائل فرهنگی خانواده‌ها نیز توجه جدی دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان، در ادامه گفت: تهیه یک هزار و ۹۹۰ جهیزیه به نوعروسان، اعطای ۴۰۲ مورد وام مقاوم سازی مسکن، یک هزار و ۶۸۰ مورد تعمیرات کلی و جزئی، تکمیل ۷۲ مورد مسکن شهری از اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

محمدی تاکیدکرد: هدف ما توانمندسازی و رساندن خانواده‌های زیرپوشش به مرز خودکفایی و در نهایت خارج کردن آنها از زیر پوشش این نهاد است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۵۲ هزار صندوق صدقات بزرگ ، متوسط و کوچک در سراسر استان وجود دارد که در چهار ماهه سال جاری ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان صدقات جمع آوری شده است.

انتهای پیام /غ

مشارکتهای مردمی استان همدان در کمیته امدادامام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.