کرمانشاه؛

کشف زمین خواری در شهرستان سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگيری فردی خبر داد که بيش از 90 هزار مترمربع از اراضی ملی را به صورت غير قانونی تصرف کرده بود.

کشف زمین خواری در شهرستان سرپل ذهاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "محمدرضا یاری"فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: در پی ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانونی اراضی ملی از اداره منابع طبیعی شهرستان سرپلذهاب به پاسگاه انتظامی گرده نو و پليس آگاهی، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادی اين پليس، پيگيری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با تحقيق و بررسی های انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زمينی به مساحت بيش از 90 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی توسط فردی به صورت غير قانونی در یکی از روستاهای توابع مورد تصرف قرار گرفته است.
این مقام انتظامی گفت: با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری متهم اقدام شد و وی به جرم خود مبنی بر تصرف غیر قانونی از اراضی ملی اعتراف کرد، لذا در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ یاری از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، جهت اقدام قانونی با فوريت های پليسی 110 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/پ

دستگیری فرد  زمین خوار در شهرستان سرپل ذهاب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار