سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که در لیگ برتر بمانیم ‌و سقف پرداخت های ما زیر ۴۰۰ میلیون بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: تیم سپیدرود بعد از سالها توانست به لیگ برتر صعود کند و تمام مراحل را به ترتیب طی کردیم و طبق سیاست گذاری باشگاه سعی کردیم از نیروی بومی استفاده کنیم و فقط چند بازیکن غیر بومی جذب کردیم. امیدوارم نماینده خوبی برای شمال کشور دز سطح اول فوتیال کشور باشیم.

وی افزود: نفت تیم این خوبی است و با اضافه شدن کادر فنی جدید و بازیکنانی نظیر محسن بنگر و محمد نصرتی میدانیم بازی سختی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: سپیدرود همیشه به صورت شخصی اداره شده است و چون از جایی حمایت نمی شود و با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم خوشحالیم که تیم سپیدرود به سطح اول فوتبال کشور آمده است حتما تلاشمان را انجام می دهیم که مشکلات مالی را حل کنیم

علی نظرمحمدی افزود: ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که در لیگ برتر بمانیم ‌ سقف پرداخت های ما زیر ۴۰۰ میلیون بوده است در خصوص قرارداد میعاد یزدانی اطلاعاتی ندارم اما وی ابراز تمایل کرد و دوباره به جمع بازیکنان سپیدرود بازگشت و بنده در مورد سوال های غیر فنی جواب نمیدهم.

علی نظرمحمدی در ادامه گفت: ما قبل از شروع این مسابقات تمرینات خود را آغاز کردیم و سعی کردیم قبل از تیم های دیگر تمرینات خود را پیگیری کنیم و دو بازی تدارکاتی مقابل تیم دانشجویان ایران و تیم لیگ برتری پیکان انجام دادیم بعد از آن هم بازی تدارکاتی داشتیم می‌توان گفت با ۶ بازی تدارکاتی برنامه پیش از فصل را انجام دادیم من فکر می کنم تیم سپیدرود رشت هفته پنجم می تواند بهترین عملکرد را از خود در لیگ برتر نشان دهد.


وی در ادامه گفت بازی فردا مقابل نفت تهران به دلیل اینکه تیم سپیدرود تمرینات خود رازودتر شورع کرده عملکرد بهتری خواهد داشت است
سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت می توانیم هر کار غیر ممکن را ممکن انجام دهیم. جا دارد همین جا به سعید فتاحی تسلیت بگویم.

انتهای پیام/

صحبت های نظرمحمدی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار