شیراز؛

کشف ۱۵۵ کیلوگرم تریاک/۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق /دستگیری بیش از ۹۹ متهم و خرده فروش مواد افیونی

خبر‌های پلیس فارس در روز چهارشنبه ۴ مردادماه را مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران با دستگیری ۴۸ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و ۴۴ خرده فروش مواد مخدر، در بازرسی از محل پاتوق آنان، ۴ هزار و ۵۱ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در این طرح همچنین ۱۰۱ دستگاه موتورسیکلت و ۴۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف ۱۵۵ کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودر‌های عبوری در جاده بندرعباس- لارستان، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۵۵ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شد.

۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق

فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری باند سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری شیراز، ۲ نفر سارق درون خودرو را دستگیر و متهمان را برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی، متهمان به ۱۰ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند افزود: این سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.