رئیس اداره محیط زیست الیگودرز:

نجات یک بهله سارگپه در الیگودرز

بلکی وند، از نجات یک بهله سار گپه توسط دو تن از شهروندان مسئولیت پذیر و دوست دار محیط زیست و تحویل آن به اداره محیط زیست الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اصغر بلکی وند، رئیس اداره محیط زیست الیگودرز گفت: در یک اقدام زیبای محیط زیستی یک بهله سارگپه توسط آقایان عباس مسلمی (دهیار روستای دره حیدر) و محمودی بخشدار بخش مرکزی الیگودرز که از فعالان و دوست داران محیط زیست در سطح شهرستان می‌باشند نجات، و پس از تیمار اولیه تحویل اداره محیط زیست الیگودرز گردید.


بلکی وند افزود: این سارگپه که از ناحیه بال مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از تیمار و مراقبت‌های ویژه و بازیابی توان پرواز در دامن طبیعت و زیستگاه خود ر‌ها سازی می‌شود.


رئیس اداره محیط زیست الیگودرز گفت: حرکت ارزشمند این عزیزان بسیار ارزشمند و خیرخواهانه و در راستای حفظ طبیعت و کمک به حیات وحش منطقه و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی بسیار موثر است و لازم است به همین دلیل ضمن تشکر از این دو بزرگوار از همه شهروندان عزیز درخواست می‌نماییم که با طبیعت با مهربانی برخورد کنند و نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت نباشند بلکه طبیعت را خانه خود دانسته و در حفظ و بقای آن سعی و تلاش کنند.

نجات یک بهله سارگپه در الیگودرز

انتهای پیام/ د

نجات یک بهله سارگپه در الیگودرز توسط دوست داران محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.