دیدار سلطانی فر با امام جمعه تبریز؛

وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه یادگار امام تبریز بازدید می کند

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با استقبال استاندار اذربایجان شرقى وارد تبریز شد.

مسئولان ورزش و روسای فدراسیون‌های ورزشی در تبریز گرد هم می‌آیندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ؛وزير ورزش و جوانان به همراه معاونین و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و روسای 50 فدراسیون ورزشی برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور در تبریز گردهم می آیند تا تبریز را مهیای برگزاری رویدادهای مهمی ورزشی در تبریز 2018 بعنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام نمایند.

سلطانى فر در بدو ورود گفت: تبریز 2018 بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در این شهر، در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی و در رأس آنها توجه به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، معاونین ، مدیران ستادی همچنین از مجموعه استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز و استخر شیرجه قهرمانی میرداماد تبریز بازدید خواهند کرد.

وزير ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به تبریز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و تشکل های مردم نهاد و هیاتهای ورزشی دیدار کرد.

** سلطانی فر در دیدار با حجت الاسلام آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در تبریز  گفت: استعداد های خوبی در ورزش آذربایجان وجود دارد .
 
وی تصریح کرد: در سال های اخیر آرامش بسیار خوبی در ورزش کشور حاکم است و در رشته های مختلف مقام های بسیار خوبی را ورزشکاران کشور توانسته اند کسب کنند.
 
سلطانی فر گفت: ورزش های همگانی و روستایی  و جانبازان باید توسعه همه جانبه پیدا کند که با توسعه این رشته ها ورزش حرفه ای ما نیز توسعه خواهد یافت.
 
وی ادامه داد: ورزش عامل افزایش شادی در جامعه و غرور ملی را بالا می برد که ورزشکاران ما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند زمانی که لباس تیم ملی بر تن دارند با تمام توان برای افتخار افرینی برای کشور تلاش کنند.
 
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: رویکرد دولت در چهار سال گذشته در امر ورزش بسیار خوب بوده است که جا دارد از زحمات همه مسولان در امر ورزش در کل کشور تشکر کنیم و این امیدواری است تا سال های بعدی سطح ورزش بالاتر نیز برود.

** سلطانی فر در نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد استانی تبریز 2018 اظهار داشت: تبریز 2018 فرصت بسیار مناسبی برای ورزش کشور است.

وی افزود: همدلی و همگرایی خوبی بین مسولان استان در جهت توسعه استان وجود دارد و این وضعیت بسیار امیدبخش است.

سلطانی فر ادامه داد: در بخش ورزشی توانمندی و ظرفیت بالایی را در استان شاهد هستیم، تبریز و استان دارای جاذبه های گردشگری بسیار بالایی را دارد. تبریز می تواند به دلیل وجود ظرفیت های مختلف گردشگری مثل گردشگری سلامت به عنوان قطب گردشگری در دنیا معرفی شود.

وی گفت: گردشگری ورزشی درآمد بسیار خوبی دارد و بسیار مورد توجه است. برگزاری رویدادهایی مثل المپیک یا جام جهانی فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن توانمندی های کشورها است. باید تمام سعی و تلاشمان را انجام دهیم تا مسابقات بین المللی را به بیرون از تهران انتقال دهیم

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: گردهمایی ها و جشنواره های ورزشی جزء برنامه های ورزشی تبریز 2018 می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار