شادی فلسطینی‌ها پس از برداشته شدن نرده‌های آهنی از مقابل مسجدالاقصی

نظامیان رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند همه تدابیر امنیتی جدید را از اطراف مسجدالاقصی برچیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در بیت المقدس گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز، پنج شنبه، نرده های آهنی نصب شده در ورودی باب الاسباط در نزدیکی مسجدالاقصی را برداشتند.

الجزیره به نقل از خبرنگار خود در بیت المقدس گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی نرده های آهنی که دو روز پیش با هدف نصب دوربین های هوشمند بر روی آن و به منظور کنترل ورودی های مسجدالاقصی نصب شده بود را جمع آوری کردند. این اقدام اسرائیل پس از آن صورت گرفت که فلسطینی ها در خصوص برگزار نکردن نماز در مسجدالاقصی تنها در صورت حذف تمامی اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی پافشاری کردند.

پس از اقدام رژیم صهیونیستی در جمع آوری نرده های آهنی، ده ها فلسطینی در نزدیکی ورودی باب الاسباط به شادی پرداختند و شعارهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و تلاش‌هایش برای به کنترل درآوردن مسجدالاقصی سر دادند.

الجزیره همچنین اعلام کرد برداشته شدن نرده های آهنی نشانگر عقب نشینی رژیم صهیونیستی و تن دادن به خواسته های فلسطینی هایی است که در روزهای گذشته با تلاش های اسرائیل برای به کنترل درآوردن قدس شریف مخالفت کردند.

انتهای پیام/

 

برداشته شدن موانع از اطراف مسجدالاقصی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار